DANSK BULL & TERRIER FORUM
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

2 deltagere

Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Rikke Tirs Mar 08, 2011 7:17 pm

Rikke
Rikke
Admin

Antal indlæg : 1436
Age : 51
Location : Stevns /Djævleøen
Registration date : 19/10/07

http://www.american-staffordshire-terrier.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Rikke Tirs Mar 08, 2011 7:29 pm

Ps
Med tanke på at det er 3 dage siden, er det jo fantastisk at de allerede melder ud til deres medlemmer.... !!! Vi mangler det samme!!!!
Rikke
Rikke
Admin

Antal indlæg : 1436
Age : 51
Location : Stevns /Djævleøen
Registration date : 19/10/07

http://www.american-staffordshire-terrier.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Gæst Tirs Mar 08, 2011 8:42 pm

Rikke skrev:Ps
Med tanke på at det er 3 dage siden, er det jo fantastisk at de allerede melder ud til deres medlemmer.... !!! Vi mangler det samme!!!!

Ja vi har vel ingen racegruppe mere eftersom man aldrig hører noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Gæst Ons Mar 09, 2011 7:34 am


Det er da rart at læse at Robert er med denne gang nok lidt sendt men heller det en slet ikke.
Men som det også blev sagt af nogle medlemmer på sidste race møde så skulle vi nok ikke have været så stille men have lade dem tage flere racer med for nu får de virkelig noget at se til. Jeg troer ikke roten holder kæft får de schæfer med så er det jo næsten halv delen af de danske hunde som er på listen og så bliver det for meget.
Kan godt være nogen vil sige det er da ikke halv delen men så skal de lige huske at blaninger af disse racer også tæler med.

Jeg ser det som en kæmpe hjælp at rotten er kommet på listen det kan gå hend og bliver vor redning.

Jeg er spændt på hvad staff bull folket kommer med nu de har haft møde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Gæst Ons Mar 09, 2011 7:54 am

Viking skrev:
Det er da rart at læse at Robert er med denne gang nok lidt sendt men heller det en slet ikke.
Men som det også blev sagt af nogle medlemmer på sidste race møde så skulle vi nok ikke have været så stille men have lade dem tage flere racer med for nu får de virkelig noget at se til. Jeg troer ikke roten holder kæft får de schæfer med så er det jo næsten halv delen af de danske hunde som er på listen og så bliver det for meget.
Kan godt være nogen vil sige det er da ikke halv delen men så skal de lige huske at blaninger af disse racer også tæler med.

Jeg ser det som en kæmpe hjælp at rotten er kommet på listen det kan gå hend og bliver vor redning.

Jeg er spændt på hvad staff bull folket kommer med nu de har haft møde.

Ja det er fint at læse at han har været med fremme på mødet - men hvorfor får vi IGEN ikke noget at vide om det, vi skal læse det gennem Rottweilerklubbens nyhedsbrev

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Bergmann Ons Mar 09, 2011 8:04 am

Kira, der er jo ikke nogen steder at skrive...og mødet blev afholdt i lørdags. Men jeg er total enig i at vi skal råbe højere, stadig bruge medierne, stå sammen med andre racer. Tror ikke på at vi som enkelt race kan gøre noget men at vi klart vil stå stærkere sammen med andre truede racer.
Bergmann
Bergmann
Admin

Antal indlæg : 1618
Age : 55
Location : Stevns, Sjælland.
Registration date : 23/09/07

http://www.american-staffordshire-terrier.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Gæst Ons Mar 09, 2011 1:07 pm

Bergmann skrev:Kira, der er jo ikke nogen steder at skrive...og mødet blev afholdt i lørdags. Men jeg er total enig i at vi skal råbe højere, stadig bruge medierne, stå sammen med andre racer. Tror ikke på at vi som enkelt race kan gøre noget men at vi klart vil stå stærkere sammen med andre truede racer.

Nej, men man kunne jo lave en hjemmeside eller en facebook gruppe hvis ikke man har tid til at lave en hjemmeside.
-Jepp mødet blev afholde i lørdags men mon ikke RR vidste på forhånd at han skulle deltage og hvad han havde på dagsordnen?
Det er blevet gentaget en milliard gange at "vi" gerne vil vide hvad der foregår - vi får ikke en pind at vide om nogen ting. Det sidste pip man har hørt at været til racemødet i efteråret - nu er det marts måned - det er simpelthen for ringe! Jeg er ligeglad med om der ikke sker noget - men så sig det dog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Bergmann Ons Mar 09, 2011 1:11 pm

Kira jeg er helt enig og har selv efterlyst mere info. Der er mange andre mäder at kommunikere pä end hjemmeside, feks som du siger en FB gruppe eller lignende...eller bruge forum her...han er velkommen her hvis han melder sig ind...Det ville da väre det letteste at göre forum her en del af "racegruppen"....

eller de kunne oprette deres eget forum...det er ganske let og ganske gratis...
Bergmann
Bergmann
Admin

Antal indlæg : 1618
Age : 55
Location : Stevns, Sjælland.
Registration date : 23/09/07

http://www.american-staffordshire-terrier.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Gæst Ons Mar 09, 2011 1:29 pm

Bergmann skrev:Kira jeg er helt enig og har selv efterlyst mere info. Der er mange andre mäder at kommunikere pä end hjemmeside, feks som du siger en FB gruppe eller lignende...eller bruge forum her...han er velkommen her hvis han melder sig ind...Det ville da väre det letteste at göre forum her en del af "racegruppen"....

eller de kunne oprette deres eget forum...det er ganske let og ganske gratis...

Nemli' ja Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Bergmann Fre Mar 11, 2011 8:04 am

Snakkede igår med rottweiler folk som nævnte de allerede havde 3 personer til at følge op på deres sag, disse 3 får betalt medietræning så de er klar til interviews, oprettet facebook grupper etc.

De er meget interesseret i fællessammenarbejde med andre truede racer, DTK/BIG.
Bergmann
Bergmann
Admin

Antal indlæg : 1618
Age : 55
Location : Stevns, Sjælland.
Registration date : 23/09/07

http://www.american-staffordshire-terrier.dk

Tilbage til toppen Go down

Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK Empty Sv: Nyhedsbrev Rotte klubben / repræsentantskabsmødet DKK

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum